To mnie zafascynowało i tak to rozumiałem - sztuka walki na ringu

Od 2016 roku istnieje kanał YouTube: Old School Fighter - do tej pory 44 filmy, starannie wybrane i zmiksowane, prezentujące sylwetki zawodników Karate, Taekwondo i Kickboxingu z lat 80-tych i 90-tych  "ubiegłego stulecia:)". 

Z mojego punktu widzenia wszystkie ciekawe, teraz "podane jak na tacy", a w tamtym czasie z trudem zdobywane na taśmach VHS (często w słabej jakości). Szczególnie mi bliskie, gdyż to właśnie ci ludzie i ich umiejętności prezentowane w pełnokontaktowej walce zafascynowały mnie, trwale ukształtowały moje wyobrażenie o "kopanej" odmianie walki, i w rezultacie przyciągnęły do uprawiania i propagowania Taekwondo i Kickboxingu. 

Skuteczność i finezja - sztuka walki. Tak to się powinno robić!


Zobaczcie m.in:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo