Moje Czarne Pasy: Wykaz imienny.

W latach 1988 - 2015 około 50 osób trenujących "pod moim okiem" zdobyło czarne pasy potwierdzone certyfikatami najbardziej prestiżowych federacji Taekwondo.

Moje Czarne Pasy  w akcji - "Gwiazdkowe zdjęcie" zrobiliśmy praktycznie w pierwszym podejściu. Od prawej: Daria Ćwiklińska, Damian Domagała, Bartosz Ćwikliński, Przemysław Kalitowski.

Lista osób, które trenując ze mną od białego pasa, zdobyły czarny pas w czasie, gdy nadal byłem ich trenerem.

1. Krzysztof Pawelski (Działdowo) ITF (1988)
2. Zbigniew Kowalkowski (Działdowo) ITF (1988)
W lutym minie równo 30 lat od tego egzaminu !

3. Dariusz Płoski (Ciechanów) ITF (1991)
4. Jacek Lewandowski (Ciechanów) ITF (1991)
5. Agnieszka Kozłowska (Ciechanów) ITF (1991)

6. Witold Gromowski (Działdowo) ITF
7. Dariusz Gorczewski (Działdowo) ITF
8. Marek Kowalkowski (Działdowo) ITF
9. Katarzyna Misiopecka (Działdowo) ITF
10. Aleksandra Iwanow (Działdowo) ITF

11. Marek Woliński (Mława) ITF
12. Paweł Niewada (Mława) ITF

13. Filip Kozłowski (Działdowo) GTF (1995) WTF (1996)
14. Marcin Kozłowski (Działdowo) GTF (1995) WTF (1996)
15. Karolina Trybańska (Działdowo) WTF (1996)
16. Piotr Czapliński (Lidzbark) WTF (1996)
17. Justyna Gątkowska (Lidzbark) WTF (1996)

Kliknij, żeby zobaczyć: POKAZ TKD 1996 - Piotr Czapliński i Justyna Gątkowska.

Stoją od lewej: Justyna Gątkowska, Piotr Czapliński, Dariusz Płoski, Witold Gromowski, Karolina Trybańska, Grand Master Seo Myung Soo 9 Dan, ja, Marcin Kozłowski.

Uważam, że do listy powinni zostać dopisani:
1. Michał Korzybski (Ciechanów) ITF
2. Jacek Jankowski (Nidzica) WTF
oraz
3. Natalia Stawińska (Bydgoszcz, Londyn) WTF
Te osoby zdały egzamin na czarny pas, gdy już nie byłem ich trenerem, ale to ja doprowadziłem ich do poziomu czerwonego pasa i w rzeczywistości byli przygotowani przez mnie do egzaminu na czarny pas.
Marek Kowalkowski (Działdowo), Mistrz Polski z 1988 roku, zdał egzamin, lecz nie dopełnił formalności, skutkiem czego nie otrzymał certyfikatu i nie widnieje w żadnych wykazach ITF.


Od 1999 roku mieszkam i pracuję w Bydgoszczy. Poniżej zestawienie od 1999 roku 
- wszystkie stopnie uzyskano w WTF.

Moje Czarne  Pasy to wielokrotni Mistrzowie Polski i członkowie Polskiej Kadry Narodowej. Od lewej stoją: Agata Wojciechowska, Damian Domagała, Bartosz Ćwikliński, Daria Ćwiklińska, Przemysław Kalitowski, Piotr Kroschel, Mikołaj Witkiewicz, Marta Wojciechowska.

Moje Czarne Pasy to półfinaliści programu TVN MAM TALENT. Od lewej stoją: Kacper Osiadło, Marek Malinowski, Daria Ćwiklińska, Bartosz Ćwikliński, Damian Domagała, Mikołaj Witkiewicz.



Kursywą zaznaczono osoby, które zdawały więcej niż jeden egzamin. 
Kolorem czerwonym zapisano osoby posiadające profil sportowy na blogu BKT

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

30 lat życia, 27 lat Taekwondo: Daria Ćwiklińska-Fabrycka, kompletna Mistrzyni Tae Kwon Do