Fight Back - Virtual Training Event - Miłośnicy Sztuk Walki nie powinni tego przegapić !

W dniach 04-08 maja na https://www.facebook.com/BlackBeltMagazine/ odbywają się codzienne transmisje na żywo - ponad 8 godzin każdego dnia ! 
Wirtualne szkolenia prowadzą największe gwiazdy świata sztuk walki - w przypadku niektórych jest to tylko chat, ale wielu gości prezentuje ćwiczenia, także te do wykonania w domu.
Lista osób biorących udział w stream'ie w środę zelektryzowała mnie - to największe gwiazdy lat 80-tych, moi idole !!! George Chung, John Chung, Dan Inosanto, Kathy Long, Ernie Reyes Jr, Phillip Rhee, Simon Rhee, Cynthia Rothrock, Benny Urquidez, Bill Wallace - wszyscy razem, jednego dnia !!! Oglądałem i nagrywałem filmy i materiały szkoleniowe z ich udziałem ! Podziwiałem i odtwarzałem na zwolnieniach ich techniki ! 
Myślę, że nie tylko ja, ale każdy, kto w latach 80-tych chciał coś osiągnąć w kopano-uderzanych sztukach walki. 
Z całą pewnością wywarli oni wpływ na mnie - to jak postrzegam i jak uczę Taekwondo - a zatem  pośrednio również na obecne pokolenie moich zawodników i adeptów.

Jeśli macie czas i połączenie internetowe - a macie - wykorzystajcie okazję !!!


Akcja zorganizowana została przez BLACK BELT MAGAZINE i COMBAT GO w celu zebrania darowizn na fundusz wspierający walkę z COVID-19.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo