Trenuj w domu z najlepszymi !!!

Zdarzało się, że w rozmowie, na pytanie: "Dlaczego Taekwondo ?" odpowiadałem: "Nie musiałem tego robić. Po prostu wybrałem, bo mi się bardzo podobało" - i nadal tak uważam. 
Sztuki walki interesują mnie w całości. Taekwondo nie było moim pierwszym stylem, a przez 42 lata praktyki "otarłem" się niemal o wszystko. Początkowo myślałem przede wszystkim o skuteczności - oczywiście skuteczność musi być nieodzownym elementem sztuki walki, gdyż bez niej staje się ona "pływaniem bez wchodzenia do wody", ale w miarę upływu czasu zmieniłem swoje priorytety. Skuteczność przestała być najważniejsza, a fascynacją, która się nie zmieniła pozostały kopnięcia i sprawność fizyczna.
Obecnie uważam, że pod względem skuteczności MMA nie ma sobie równych, lecz jeśli chodzi o sprawność fizyczną i widowiskowość, nad wszystkimi stylami góruje Taekwondo.

"Na rozgrzewkę" i "dla zachęty" dwa pokazy: 

Najpierw "skromniejszy", ale wykonanie i opracowanie choreograficznie można uznać za wzorowe: 

Kliknij na obrazek, żeby obejrzeć.
Jako ciekawostkę polecam również jego drugą, taneczną część.

Natomiast ten drugi jest "nieziemski" ! - kiedy wydaje mi się, że widziałem już wszystko, to i tak zdarza się, że po raz kolejny muszę "uchylić kapelusza", i to z tym większą satysfakcją, że znów przed Taekwondo !

Kliknij na obrazek, żeby obejrzeć.

No i w końcu "do rzeczy": Ktoś mógłby powiedzieć: 
"Ach, jak wspaniale byłoby z nimi ćwiczyć."

Nic prostszego - Proszę bardzo:

Taekwondo Home Training Part 1
Taekwondo Home Training Part 2
Taekwondo Home Training Part 3
Taekwondo Home Training Part 4
Taekwondo Home Training Part 5
Taekwondo Home Training Part 6
Taekwondo Home Training Part 7
Taekwondo Home Training Part 8
Taekwondo Home Training Part 9
Taekwondo Home Training Part 10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo