Moje czarne pasy i moje patenty - Daria i Marta

Wydając "Podręcznik Taekwondo" w 2001 roku miałem ograniczone możliwości - nie było nawet podglądu do zdjęć, które robimy i dopiero po wywołaniu kliszy okazywało się ile spośród wykonanych zdjęć nadaje się do publikacji - a koszty takiego przedsięwzięcia były spore.

Gdy kilka lat później upowszechnił się format DVD żałowałem, że nie miałem możliwości wzbogacenia książki o płytę, na której dokładniej mógłbym pokazać opisane treści.

Mój "Podręcznik Taekwondo" stanowi dla mnie do dnia dzisiejszego solidną bazę do planowania i tworzenia programu treningowego. Część zaprezentowanego w nim materiału stała się również składnikiem ETS.

W dzisiejszym wpisie kilka kombinacji spośród tych, które na stałe weszły do moich programów treningowych, i które nazywam "moimi patentami". 

Prezentują Daria i Marta:



Kombinacja na nogi nr 1 z wykorzystaniem HOGO
"Podręcznik Taekwondo" str. 227-228


Kombinacje na nogi nr 1-3
"Podręcznik taekwondo" str. 227-233


Kombinacja łącząca techniki ręczne i nożne


Dwie kombinacje kopnięć w packi
(pierwsza: "Podręcznik Taekwondo" str. 198-201)


"Grupa kopnięć Jop Chagi"
"Podręcznik Taekwondo" str. 236-238

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo