Moje czarne pasy: Jestem z nich dumny !

Moje 60-te urodziny okazały się nadzwyczajną niespodzianką - moi najbliżsi zorganizowali spotkanie z osobami, które trenując ze mną zdobyły czarne pasy i które aktualnie przebywały w Bydgoszczy.

Wspaniale było ich ponownie zobaczyć (niektórych po latach) - w dodatku wszystkich razem !

Stoją od lewej: Marcin Szynkiewicz (1 Dan WT), Paweł Stoiński (1 Dan WT), Patryk Mycyk (2 Dan WT), Patryk Pepeta (2 Dan WT), Bartosz Stachniczek (2 Dan WT), Bartłomiej Wachnik (1 Kup WT), Marta Flisińska (3 Dan WT, 1 Dan ITF), Marek Stachniczek (były Prezes BKT), Damian Domagała (4 Dan WT, 1 Dan ITF), Grzegorz Giełdon (4 Dan WT - v-ce Prezes PFSiSW), Przemysław Kalitowski (3 Dan WT, 1 Dan ITF), Dariusz Ćwikliński (5 Dan WT, 4 Dan ITF), Marek Malinowski (3 Dan WT), Agata Giełczyk (2 Dan WT), Kacper Osiadło (1 Dan WT), Michał Niemiec (1 Dan PFSiSW), Daria Ćwiklińska-Fabrycka (4 Dan WT, 1 Dan ITF), Bartosz Ćwikliński (4 Dan WT, 4 Dan ITF), Wojciech Kiełpiński (2 Kup), Artur Nowakowski (2 Kup).

Bardzo dziękuję również wszystkim, którzy złożyli mi życzenia i polubili post (znalazłem tu wiele kolejnych nazwisk, które serdecznie wspominam) https://pl-pl.facebook.com/Taekwondo.Bydgoszcz/

Osobne podziękowania należą się Michałowi Ziółkowskiemu za komentarz i Grzegorzowi Giełdonowi za pamiątkę wręczoną mi w imieniu Polskiej Federacji Sztuk i Sportów Walki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo