Mój program "Taekwondo Stretching" - filmik instruktażowy

Jeżeli klikniesz na obrazek, uzyskasz możliwość trenowania zbliżoną do tej na sali - będziesz widział jak ćwiczyć, będziesz słyszał mój głos i instrukcje ! Wykorzystaj to ! Pozostań aktywny i utrzymuj formę !!!


Pod obrazkiem ukryty jest link do filmiku nagranego 5 listopada 2007 roku, na którym dokładnie instruuję, jak powinien być wykonany Mój program "Taekwondo Stretching" opisany w cz. 1-5 w zakładce "Rozciąganie". Całość trwa 19 min 19 sek, czyli tak jak to opisałem - "ćwicz 20 min".

Mam nadzieję, że w chwili obecnej, kiedy wszyscy są zmuszeni do indywidualnych ćwiczeń we własnych domach, instruktaż ten stanie się szczególnie przydatny.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo