Mistrz Kwang Jo Choi - budzi respekt !

Mistrza Kwang Jo Choi obserwuję od lat - przede wszystkim zwrócił moją uwagę swoją sprawnością fizyczną. Mam prezentujące go materiały video, których nie mogę aktualnie znaleźć na YouTube, a moje kopie, ze względu na słabą jakość, traktować należy jako "robocze" - nie nadają się do publikacji.
Styl Choi Kwang-Do nie zupełnie mnie przekonuje, chociaż zgadzam się z jego założeniami.


"Do" (droga) Mistrza Kwang Jo Choi może służyć za wzór.

Obecnie strona choikwangdo.com do której są przejścia z FB i kanału YT nie otwiera się - zablokowana jest funkcja "Home", ale możemy ją obejść i korzystać ze strony wchodząc np. na "ABOUT US".

Polecam kanał  YouTube CKDMASTER, gdzie znajdziecie ok. 50 min "Grand Master Kwang Jo Choi Documentary".
Istnieje też kanał CHOI KWANG DO INTERNATIONAL, ale na YT można znaleźć również alternatywny, starszy o 2 lata, kanał CKDInternational.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo