Shin Min Cheol - robi wrażenie !

Shin Min Cheol - 신민철 - człowiek tornado ! 4 kopnięcia w pionie ! 4 kopnięcia w poziomie - wszystko z obrotami - ale i tak najbardziej spodobał mi się numer z puszką.

Zobaczcie sami:

Kliknij na obrazek, żeby zobaczyć.

Koniecznie musicie zobaczyć także minutowy mix nadzwyczajnej precyzji !
Ile ruchów potrzeba, aby zdjąć nakrętkę widoczną na zdjęciu poniżej ?

Kliknij na obrazek, żeby zobaczyć.

Natomiast na instagramie możecie sprawdzić jak zapalić zapałkę !!!

Zawsze czułem się nieswojo z powodu tego, jak taekwondo jest coraz bardziej postrzegane jako zwykły sport dla dzieci. Chciałem zmienić sposób postrzegania taekwondo przez ogół społeczeństwa i dać im do zrozumienia, że ​​jest to koreańska sztuka walki, która szczyci się najlepszymi technikami kopania. Ale zauważyłem, że samo taekwondo nie może przyciągać tak dużej uwagi. Postanowiłem więc włączyć inne ekstremalne sztuki walki do taekwondo, aby było bardziej atrakcyjne... (zobacz cały artykuł)


W tym miesiącu miał się ożenić...
i się ożenił, a jak szedł do ślubu sprawdźcie sami
(klikając poniżej) 

Zobacz: instagram

2012 roku Shin założył Mirme Korea - centrum treningowe taekwondo

Zobaczcie kanał YouTube "Mirme Taekwondo":

Kliknij na obrazek, żeby zobaczyć.


Szczególnie polecam:

- na Mirme Taekwondo m.in. chłopaka kręcącego 540 w prawo i natychmiast po tym następne 540 w lewo:
filmik z 19.07.2020: Adonis? Co to są kopnięcia Taekwondo? 
ale... "Szef" na instagramie kręci 10 razy z rzędu !!! na przemian w obie strony 

- próbkę umiejętności Jang Han Byeol prowadzącą kanał "Mirme onestar" w filmiku: 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo