"Stary WTF" - to, co najlepsze - z mojej perspektywy (cz. 7): Sang H. Kim i Turtle Press

Sang H. Kim to współwłaściciel nadzwyczaj prężnego wydawnictwa Turtle Press.
Obecnie trudno sobie wyobrazić reklamę i sprzedaż na cały świat bez internetu.
W latach 90-tych znalazłem reklamę wydawnictwa w "branżowej" prasie, którą można było kupić w Empiku. Szczególnie zainteresowały mnie dwie pozycje: kaseta video i książka. Jak je kupić ? Nie miałem karty, którą mógłbym zapłacić. Wykorzystałem znajomość z Francuzami, których dzieci trenowały u mnie, a oni bez najmniejszych problemów szybko sprowadzili interesujące mnie materiały szkoleniowe. Bardzo się przydały.

Później zdobyłem jeszcze kilka DVD, na których wznowiono tytuły wcześniej wydawane na kasetach video, a całkiem niedawno dokupiłem książkę zaprezentowaną niżej i którą wszystkim zdecydowanie polecam.

Sang H. Kim urodził się 29 września 1958 roku. 
Zobaczcie także: facebook, profil na Taekwondo Wiki, profil i towary na Amazon, stronę Turtle Press, a także (istniejący od 2006 roku) kanał You Tube Turtle Press.


Niektóre jego książki można kupić przez Ceneo, Empik, oraz na Allegro.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo