Ciekawostki: Andrzej Bryl - "Sabum znaczy nauczyciel"

Przeglądałem numery pisemka "Super Komandos (dwutygodnik ogólnopolski)" wydawanego w latach 1991-1992 i chciałem sprawdzić coś w związku z osobą Andrzeja Bryla...

Nie wiem czy nadal ono funkcjonuje, ale kiedyś bardzo popularne było powiedzenie: "W przyrodzie nic nie ginie"... i proszę! 

1-go sierpnia 2020 roku zamieściłem post: "Czy szary dobok rzeczywiście był marzeniem gen. Choi Hong Hi?". Wspomniałem w nim o wyemitowanym w TV programie oraz zamieściłem link do pochodzącej z niego ścieżki dźwiękowej - nic więcej nie udało mi się znaleźć i byłem przekonany, że program zaginął, a teraz natrafiłem na ten dokument w pełnej wersji, i na dodatek w bardzo dobrej jakości biorąc pod uwagę, że nakręcony został 40 lat temu.

Pierwsze udostępnienie sprzed 2 lat: 1983 - SABUM znaczy nauczyciel

i kolejne sprzed 1 roku: Sabum znaczy nauczyciel, dr Andrzej Bryl

To bardzo ciekawy dokument dający wyobrażenie o tym, jak rodziło się - i jak wtedy wyglądało - polskie Taekwon-Do ITF.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mój program "Taekwondo Stretching" (cz. 1): Wprowadzenie i Zestaw 1

Jeszcze dwie książki w języku polskim na temat Taekwondo